اخبار

چند خبر ازسال 2021

جان استوارت در سال 2015 از کانون توجه عموم خارج شد

آخرین حضور استوارت در دیلی شو در سال 2015 بود، و او از آن زمان تا به حال در سطح پایینی ظاهر شده است و گهگاه برای حمایت از پاسخ دهندگان 11 سپتامبر و سایر دلایل ظاهر می شود. او اخیراً رژه مجازی مراسم تحلیف جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده (از طریق Vanity Fair) را رهبری کرد. استوارت با افتتاح این رویداد از طریق ویدئو گفت: «سال سختی بود. “یک بیماری همه گیر، رکود اقتصادی، شکاف سیاسی، ناآرامی اجتماعی. اما ما باید به خاطر داشته باشیم… میلیون ها قهرمان گمنام آمریکایی وجود دارند که ملت ما را حفظ می کنند.”

در اکتبر 2020، اعلام شد که استوارت با یک سریال جدید در مورد امور جاری در AppleTV+ به تلویزیون بازمی گردد. سی‌ان‌ان گزارش می‌دهد که جزئیات در مورد نمایش جدید کم بود، اما انتظار می‌رود که مجری برنده امی نیز به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این برنامه حضور داشته باشد. هیچ تاریخی برای اولین نمایش تعیین نشده است.

اینکه آیا طرفداران می توانند انتظار توئیت های بیشتری از استوارت داشته باشند یا خیر، مشخص نیست، اما حساب کاربری او تا بعد از ظهر پنجشنبه نزدیک به 45000 دنبال کننده داشت.

چیز شگفت انگیزی که الکساندریا اوکاسیو کورتز و تد کروز با آن موافقند

اگر الکساندریا اوکاسیو-کورتز و تد کروز در مورد چیزی در مورد کارت بینگوی 2021 شما به توافق رسیدند، خوش شانس هستید! همه چیز با توییتی شروع شد که در آن نوشته شده بود: “بیش از نیمی از کاربران Robinhood حداقل دارای سهام GameStop هستند. آنها اکنون نمی توانند آزادانه آن را معامله کنند؛ این برنامه فقط به کاربران اجازه می دهد موقعیت های خود را ببندند.”

علیرغم توافق هنوز هم بین اوکاسیو کورتز و کروز ارتباط بدی وجود دارد

کار کرد. GameStop در یک نقطه افزایش قیمت 14300 درصدی داشت، و اگرچه از زمان ارتفاع بسیار نوسان داشت، اما همچنان بیش از یک هفته پیش (از طریق CNET) ارزش دارد. Robinhood و دیگر پلتفرم‌های مشابه آن با جلوگیری از خرید سهامی که توسط این معامله‌گران خانگی تقویت شده‌اند، به نوسانات بازار پاسخ داده‌اند. یک کاربر Robinhood قبلاً علیه این شرکت شکایت کرده است.

از آنجایی که بحث در مورد اینکه چه کسی باید بتواند چه کاری را با بازار سهام انجام دهد ادامه دارد، متأسفانه، به نظر نمی رسد که پتانسیل یک توافق خوشحال کننده در مورد این موضوع بین اوکاسیو-کورتز و کروز محقق شود. اوکاسیو کورتز در بخشی از توئیت «کاملاً موافقم» با اشاره به خشونت 6 ژانویه در کاپیتول با توبیخ شدید پاسخ داد. خوشحالم که با جمهوری‌خواهان روی این موضوع کار می‌کنم، جایی که زمینه‌های مشترکی وجود دارد، اما شما تقریباً 3 هفته پیش مرا به قتل رساندید، بنابراین می‌توانید این یکی را کنار بگذارید. در ضمن اگر می خواهید کمک کنید، می توانید استعفا دهید.”

الکساندریا اوکاسیو-کورتز جزئیات ترسناکی در مورد خشونت کنگره به اشتراک می گذارد

الکساندریا اوکاسیو-کورتز، نماینده در مورد خشونت در ساختمان کنگره ایالات متحده صحبت می کند که چهارشنبه گذشته شاهد آن بود، رویدادی که او آن را “بسیار خشن” و “آسیب زا” خواند. اوکاسیو کورتز در یک لایو یک ساعته اینستاگرام در روز سه‌شنبه در مورد اینکه این تجربه چگونه بود و اتفاقاتی که او را به این باور رساند که “قرار است بمیرد” صحبت کرد. او فضا را باز می کند تا به دنبال کنندگانش اجازه دهد درباره حمله چهارشنبه سوال بپرسند، و همچنین درباره آینده (از طریق People) بپرسند.

اوکاسیو-کورتز شروع کرد: “من فقط با توضیح مختصری از آنچه در روز چهارشنبه پشت سر گذاشتم و آنچه همه ما از سر گذرانده ایم، شروع می کنم.” وقتی تقریباً فوراً توضیح داد که وقایع رخ داده او را به این باور رسانده است که استیضاح موجه است، دور بوش نمی زد.

او همچنین خشم خود را بعداً در خطاب به برخی از اعضای کنگره ابراز کرد که معتقد است “به این که یک قانونگذار لعنتی برای خدمت به ایالات متحده باشید اهمیتی نمی دهید.” او افزود که سناتور تد کروز و سناتور جاش هاولی باید از کنگره خارج شوند و اشاره کرد که هاولی با مشت به آشوبگران می کوبید.

اوکاسیو کورتز می گوید که او ضربه روحی را تجربه کرده است که اجازه ندارد در مورد آن صحبت کند

او با اطمینان گفت که «اغراق نیست» اگر بگوییم بسیاری از اعضای مجلس «تقریباً ترور شدند». او معتقد است که تصمیمات خاصی که در عرض “دقیقه” گرفته شده اند همان چیزی است که می تواند تفاوت بین زندگی و مرگ باشد.

او با قاطعیت گفت: «بسیاری، بسیار، بسیاری از اعضای کنگره تقریباً به قتل رسیدند. بسیاری از کارکنان کنگره تقریبا کشته شدند. بسیاری از فرزندان اعضای کنگره آنجا بودند.

در حالی که او نمی توانست جزئیات زیادی ارائه دهد، اوکاسیو-کورتز به اتفاق خاصی اشاره کرد که برای او اتفاق افتاد و او را به دیدن واقعی زندگی خود در برابر چشمانش رساند. او توضیح داد: «در مورد خودم، یک اتفاق بسیار آسیب زا برایم رخ داد و نمی‌دانم به دلیل نگرانی‌های امنیتی می‌توانم جزئیات کامل رویداد را فاش کنم یا نه. برخورد نزدیکی که فکر کردم می‌میرم.»

او از این فرصت استفاده کرد و آشکارا در مورد اهمیت پرداختن به تروما صحبت کرد و گفت که یکی از عناصر مثبت پس از حمله این بود که اعضای شورای شهر به راحتی در دسترس کسانی بودند که به آن نیاز داشتند. او معتقد است که همه قربانیان تروما، چه قربانیان حملات کاپیتول یا غیر آنها، باید مشاوره دریافت کنند تا “چرخه های معیوب” تروما متوقف شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا