متفرقه

وب‌سایت ها و برنامه های رایگان برای یادگیری مهارت‌های جدید در خانه

از زمان شروع COVID-19، ما شاهد تغییرات بزرگ و تغییرات ناگهانی در نحوه و انجام کارها و تعامل با یکدیگر بوده ایم. این بیماری همه گیر تحول دیجیتالی را ایجاد کرده است که مردم را در سراسر جهان شوکه کرده است. افزایش یادگیری آنلاین و یادگیری مهارت های جدید بخشی از این امر است.

1. سایت پوینت

SitePoint یک وب سایت مستقر در ملبورن و ناشر کتاب، دوره ها و مقالات برای توسعه دهندگان وب است.

این مرکز برای توسعه دهندگان وب است تا اشتیاق خود را برای ساخت چیزهای اینترنتی باورنکردنی به اشتراک بگذارند. SitePoint که در سال 1999 تأسیس شد، برای متخصصان وب، توسط متخصصان وب: توسعه دهندگان، طراحان، برنامه نویسان، سازندگان محصول و کارآفرینان به طور یکسان است.

SitePoint معتقد به آموزش و به اشتراک گذاری دانش جمعی خود برای همه چیز در وب است، بنابراین اگر علاقه مند به ساخت چیزهای اینترنتی باورنکردنی هستید، از شما دعوت می شود تا وب سایت و کانال یوتیوب آنها را تماشا کنید، یاد بگیرید و شرکت کنید.

2. آموزش لینکدین

LinkedIn Learning یک پلت فرم یادگیری آنلاین و زیرمجموعه LinkedIn است که به هر کسی کمک می‌کند تجارت، خلاقیت و فناوری را از طریق دوره‌های ویدیویی که توسط متخصصان صنعت در زمینه نرم‌افزار، خلاقیت و مهارت‌های تجاری تدریس می‌شود، بیاموزد.

چه از طریق دوره های کامل یا ویدئوهای کوچک، شما می توانید چیز جدیدی یاد بگیرید، مهارت های خود را تقویت کنید، یک مشکل را حل کنید – و آن را در شغل خود به کار ببرید.

3. کورسرا

Coursera یک پلت فرم آموزشی است که با بیش از 200 دانشگاه و شرکت پیشرو همکاری می کند تا یادگیری آنلاین انعطاف پذیر، مقرون به صرفه و مرتبط با شغل را برای افراد و سازمان ها در سراسر جهان ارائه دهد.

Coursera طیف گسترده ای از فرصت های یادگیری را ارائه می دهد، از پروژه ها و دوره های عملی گرفته تا گواهی های آماده کار، مدارک شغلی، و برنامه های مدرک.

Coursera توسط Daphne Koller و Andrew Ng با چشم انداز ارائه تجربیات یادگیری متحول کننده زندگی برای فراگیران در سراسر جهان تاسیس شد. امروزه، بیش از 75 میلیون یادگیرنده، بیش از 100+ 500 شرکت Fortune، و بیش از 6400 دانشگاه، کسب و کار و دولت به Coursera می آیند تا در هر زمان و هر مکان به یادگیری در سطح جهانی دسترسی داشته باشند.

4. بابل

Babbel راه جدیدی برای یادگیری یک زبان خارجی است. تکنیک‌های یادگیری جامع، روش‌های آموزشی مؤثر را با فناوری پیشرفته ترکیب می‌کند.

در حالی که از تمرین‌های چند گزینه‌ای مشابه یا تمرین‌های گوش دادن استفاده می‌کند، از مثال‌های مکالمه برای نشان دادن نحوه استفاده از کلمات یا عبارات جدید هنگام صحبت با شخص دیگر استفاده می‌کند.

همچنین یک ویژگی تشخیص گفتار را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد کلمات را در طول تمرین به جای نوشتن آنها یا پاسخ دادن به یک سوال چند گزینه ای بازگو کنید. این به شما کمک می کند یاد بگیرید که چگونه کلمات را به درستی تلفظ کنید، یا حداقل به اندازه کافی به اندازه ای که تلفن شما بتواند آنچه را که می گویید تشخیص دهد.

گاهی اوقات می توانید یک مهارت جدید را به طور مستقل یا غیررسمی یاد بگیرید، اما اغلب بهترین راه برای یادگیری یک مهارت جدید، گذراندن یک دوره آموزشی است – یک دوره آنلاین رایگان که نه تنها به شما امکان می دهد در هزینه خود صرفه جویی کنید، بلکه مطمئناً مهارت های شما را تقویت می کند و شما را بهتر می کند. ، فرد آگاه تر

در حین یادگیری یک مهارت جدید، ممکن است بخواهید در مورد سرمایه گذاری در املاک نیز بیاموزید. برای خانه های با کیفیت و مقرون به صرفه و دارایی های زیادی که می توانید در آنها سرمایه گذاری کنید، می توانید BRIA Homes را بررسی کنید.

BRIA Homes یکی از شرکت های تابعه GOLDEN MVHoldings, Inc.، یکی از بزرگترین شرکت های املاک و مستغلات در کشور است. BRIA Homes آماده است تا بسته‌های خانه‌ها و آپارتمان‌های با کیفیت و مقرون به صرفه را به خانواده‌های معمولی فیلیپینی نزدیک‌تر کند. این هدفی است که تک تک کارمندان شرکت را هدایت می کند، که تحقق نهایی آن دیدن یک مشتری با خوشحالی در خانه های BRIA است.

علاوه بر سایت های بالا هزاران سایت در سرتاسر جهان برای آموزش هر چیزی که فکر کنید وجود دارد. حتی برای طراحی لباس. اینجا را بخوانید. هر حرفه ای را که دوست دارید به عنوان مثال طراحی لباس را در اینترنت سرچ کنید تا سایت های آموزشی را در موردش پیدا کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا