آموزشی

زبان های ساده برای یادگیری انگلیسی زبانان

نمی توانید تصمیم بگیرید که کدام زبان جدید را انتخاب کنید؟ با یادگیری یکی از این زبان ها که برای انگلیسی زبانان به راحتی تسلط دارند، به خود زمان دهید.

بنابراین شما تصمیم گرفتید یک زبان یاد بگیرید. (انتخاب خوبی است! ما تأیید می کنیم.) وظیفه بعدی شما، اگر می خواهید آن را انجام دهید: انتخاب از بین گزینه های بسیار. آیا باید به سراغ زبان پرمخاطب تری مانند اسپانیایی یا ماندارین بروید، زبانی که از نظر سیاسی مرتبط است مانند روسی، یا زبانی که می توانید در تعطیلات بعدی خود استفاده کنید؟ همه اینها انگیزه‌های معتبری هستند، اما یک انگیزه دیگر وجود دارد: شما مشغول هستید. ما همه هستیم. چرا به زبانی که یادگیری آن نسبتاً آسان باشد، نپردازید؟ ما ساده‌ترین زبان برای یادگیری را برای انگلیسی‌زبانان تعیین کرده‌ایم. خوب، بیایید بگوییم که ما لیست را به چند مورد از آنها محدود کرده ایم. امیدواریم این به شما کمک کند گزینه های خود را محدود کنید، بنابراین می توانید بلافاصله شروع به یادگیری کنید.

1-پرتغالی(Portuguese)

پنجمین زبان ساده برای یادگیری در لیست ما پرتغالی است، یکی از اعضای خانواده زبان های رومنس که در پرتغال و برزیل صحبت می شود.

مانند اسپانیایی، این به تعداد زیادی از واژگان مشترک ترجمه می شود، که همیشه انتخاب آن را آسان تر می کند. اما مراقب همزادهای دروغین باشید. ممکن است در مورد تهیه ماکارونی پرتغالی بسیار هیجان زده باشید، فقط یک “پوشه” به شما تحویل داده شود.

پرتغالی (مخصوصاً پرتغالی برزیل) زبان دیگری است که به زبان آموزان مزیت آشنایی را می دهد. غذاها، نوشیدنی ها، موسیقی و فیلم های برزیلی به طور مکرر در فرهنگ پاپ جهانی ظاهر شده اند و به دانش آموزان پرتغالی فرصت های زیادی برای تقویت یادگیری خود می دهند.

2-اندونزیایی(Indonesian)

این انتخاب نیز ممکن است تعجب برانگیز باشد، اما اندونزیایی دارای چندین ویژگی است که آن را به یک انتخاب منطقی برای انگلیسی زبانان تبدیل می کند.

برای شروع، اندونزیایی – که به طور بومی توسط نزدیک به 23 میلیون نفر صحبت می شود – یکی از معدود زبان های آسیایی است که از الفبای لاتین استفاده می کند. تسلط بر بسیاری از زبان‌های آسیایی برای انگلیسی زبان‌ها به دلیل کاراکترهای ناآشنا در سیستم نوشتاری آنها بسیار دشوار است، اما نه زبان اندونزیایی.

این همچنین یک زبان آوایی است که از کلماتی تشکیل شده است که دقیقاً همانطور که املا می شوند تلفظ می شوند. اکنون، ساختارهای دستوری اندونزیایی با ساختارهای انگلیسی بسیار متفاوت است، اما اجازه ندهید که شما را منصرف کند! فقدان قوانین آن یادگیری گرامر را بسیار آسان تر می کند. هیچ صرف فعل (شما درست خواندید!)، هیچ جمع (به سادگی کلمه را دو بار تکرار کنید) و جنسیت دستوری وجود ندارد. اگر طرفدار قواعد دستور زبان نیستید، زبان اندونزیایی می تواند در بهشت همخوانی داشته باشد!

3-ایتالیایی(Italian)

بعدی یک زبان عاشقانه دیگر است. اگرچه زبان ایتالیایی به اندازه اسپانیایی یا پرتغالی رایج نیست، اما هنوز بیش از 63 میلیون زبان مادری دارد. ریشه های لاتین آن اجازه می دهد تا تعداد قابل توجهی از هم خانواده های انگلیسی زبانان را تشخیص دهند، مانند futuro (“آینده”) و lotteria (“لاتاری”)، دو چیز که همه ما آرزو می کنیم بتوانیم آنها را کنترل کنیم (“کنترل”).

شاید بهترین بخش انتخاب ایتالیایی امکان یادگیری با غذا باشد! غذاهای ایتالیایی به یکی از اصلی ترین غذاهای بسیاری از کشورهای غربی تبدیل شده است و تعدادی از کلمات ایتالیایی را وارد واژگان همیشگی ما کرده است. Penne all’arrabbiata به “پاستای عصبانی” ترجمه می شود (احتمالاً به دلیل تند بودن!) و farfalle (پاستای به شکل پاپیون) در واقع به معنای “پروانه” است. آیا یادگیری ایتالیایی دلیزیوسو صدا نمی دهد؟

4-فرانسوی(French)

یک زبان اصلی عاشقانه دیگر در لیست ما وجود دارد، و این یکی اغلب مورد علاقه طرفداران است. اگرچه یادگیری آن به آسانی برخی از زبان‌هایش آسان نیست، فرانسوی (و/یا لهجه‌ها و زبان‌های مختلف آن) توسط نزدیک به 300 میلیون نفر در بسیاری از نقاط مختلف جهان (فرانسه، کانادا، بلژیک و ماداگاسکار) صحبت می‌شود. فقط تعداد اندکی).

مانند سایر زبان های عاشقانه، بزرگترین مزیت انتخاب برای یادگیری زبان فرانسه، حجم زیاد واژگان مشترک است. اما این تنها به دلیل ریشه های زبانی آن نیست. در طول تاریخ طولانی جنگ ها و فتوحات بین فرانسه و انگلیس، بخش های کلیدی زبان از یک کشور به کشور دیگر منتقل شد. این بیشتر به شکل واژگان فرانسوی اضافه شده به زبان انگلیسی، مانند آوانگارد و à la carte بود، اگرچه اشتراک کلمات از انگلیسی به فرانسوی نیز رفت (مثلاً آخر هفته). تلفظ فرانسوی در ابتدا کمی مشکل است، اما ما اغلب لهجه های فرانسوی را در فرهنگ پاپ می شنویم و تکرار آنها را آسان تر از آنچه فکر می کنید می کند.

5-سواحیلی(Swahili)

زبان نهایی در لیست ما شاید “آسان ترین زبان برای یادگیری” در میان ساده ترین زبان ها باشد. سواحیلی به طور گسترده در سراسر شرق و جنوب شرقی آفریقا، از جمله در کنیا، اوگاندا و تانزانیا، در میان کشورهای دیگر، استفاده می شود، اما معمولا به عنوان یک lingua franca – زبان مشترکی که در میان افراد بومی زبان های مختلف پذیرفته شده است.

کلمات سواحیلی اغلب درست مانند املای آنها به نظر می رسند، و تلفظ آن برای انگلیسی زبانان نسبتا آسان است. گفته می شود که این ساده ترین زبان آفریقایی برای یادگیری بومیان انگلیسی است، تا حدی به دلیل مقدار شگفت انگیز کلمات قرضی گرفته شده از انگلیسی، مانند penseli “مداد” و mashine “ماشین”.

در نهایت، سواحیلی از نظر دستور زبان نسبتاً ساده است. صرف افعال از پیشوندها به روشی منطقی استفاده می کند و یادگیری آنها را کمتر دشوار می کند. اگر می خواهید چیزی متفاوت را امتحان کنید، ببینید آیا زبان سواحیلی برای شما مناسب است یا خیر. با این حال، اگر می‌خواهید هر چه آسان‌تر زبان جدیدی را انتخاب کنید، توصیه می‌کنیم با چیزی از بالای لیست شروع کنید – مانند اسپانیایی، سوئدی یا نروژی.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا