آموزشی

ابزار های کمکی برای فریلنسر های مستقل

این فهرستی که تهیه کردیم شامل ابزارهایی است که به هر فریلنسر کمک می کند تا در کسب و کار خود برتری یابد و خود را از دستیابی مجدد به شغل روزانه نجات دهد. پس مستقیما به سراغ لیست زیر بروید. آموزش جاوا از پیشنهادهای امروز ماست.

بهترین ابزار حسابداری برای فریلنسرها

نادیده گرفتن ابزارهای حسابداری و حسابداری برای فریلنسرها آسان است، زیرا – اجازه دهید با آن روبرو شویم – دشوار است که حسابداری را جذاب جلوه دهید.

برنامه نویسی اما از بین تمام حسابداری برنامه های مالی که دیده و امتحان کرده ایم، در اینجا بهترین توصیه های ما برای مترجمان آزاد وجود دارد:

1. Xero.

Xero یکی از محبوب ترین ابزارهای حسابداری و حسابداری برای فریلنسرها در وب است.

صادقانه بگویم، سخت نیست که بفهمیم چرا. Xero به شما تصویری در زمان واقعی از جریان نقدی شما می دهد (به این معنی که شما در تجارت باقی می مانند) و به شما امکان می دهد تمام سابقه بانکی خود را وارد کنید تا بتوانید خریدهای خود را دسته بندی کنید و ناکارآمدی های مالی کسب و کار خود را پیگیری کنید.

Xero همچنین با ابزارهای دیگر برای فریلنسرها (شاید آنهایی که در این لیست پیدا کنید) ادغام می شود، بنابراین نیازی نیست از برنامه های ردیابی زمان مورد علاقه خود یا هر چیز دیگری دور شوید.

آنها یک آزمایش 30 روزه رایگان از ابزار خود ارائه می دهند. شما می توانید در اینجا به صورت رایگان ثبت نام کنید.

2. Bench

Bench ابزار حسابداری و حسابداری است که ما سالها در Millo از آن استفاده کرده ایم.

در اینجا چیزی که در مورد Bench بسیار عالی است: در حالی که همه این برنامه ها و ابزارهای حسابداری/مالی دیگر برای فریلنسرها عالی هستند، Bench نه تنها نرم افزار بسیار آسانی را در اختیار شما قرار می دهد، بلکه شما را با تیمی از انسان های واقعی جفت می کند که شما را بررسی می کنند. امور مالی، کتاب های خود را متعادل کنید و به شما کمک می کند همه چیز را پیگیری کنید.

شما 100% به رهبر تیم دسترسی دارید و آنها گزارش های شما را هر ماه تحویل می دهند. واقعا خیلی قشنگه قیمت آن کمی تندتر است، اما ما دریافتیم که ارزش هر پنی را دارد که کسی (به جز ما) هر ماه به شماره های ما نگاه کند.

Bench یک آزمایش رایگان را در اینجا ارائه می دهد. به علاوه وقتی از پیوند ما استفاده می کنید، 20٪ تخفیف در 6 ماه اول دریافت می کنید.

3. Wave.

Wave برای مدت طولانی ابزارهایی را برای فریلنسرها و مشاغل کوچک ایجاد کرده است. به همین دلیل است که آن‌ها می‌دانند در مدیریت امور مالی فریلنسری شما به چه چیزی نیاز دارید.

برنامه حسابداری Wave با برخی از ویژگی های واقعا عالی بارگذاری شده است. به حساب‌های بانکی شما متصل می‌شود و به شما امکان می‌دهد هزینه‌هایتان را همگام‌سازی کنید و حساب‌هایتان را متعادل کنید تا زمانی که زمان پرداخت مالیات یا دیدن گزارش‌ها فرا می‌رسد، آماده باشید.

و در حالی که راه اندازی می تواند در تجربه ما کمی کثیف باشد، نکته مثبت این است که Wave 100٪ برای فریلنسرها (یا هر کسی، واقعاً) رایگان است. شما می توانید آن را به صورت رایگان در اینجا امتحان کنید.

بهترین ابزارهای ردیابی زمان برای فریلنسرها

از آنجایی که بسیاری از مشاغل فریلنسر کاملاً بر اساس تعداد ساعاتی است که آنها به هر پروژه اختصاص داده اند، طبیعی است که ابزارهای ردیابی زمان برای فریلنسرها بسیار مهم باشد.

ما بی‌پایان با جامعه Millo صحبت کرده‌ایم و به نظر می‌رسد که این ابزارها پرکاربردترین و بالاترین ابزار ردیابی زمان برای فریلنسرها هستند.

4. TMetric

TMetric یک برنامه جامع ردیابی زمان برای فریلنسرها و صاحبان مشاغل با عملکرد گسترده است که می توانید از آن برای اجرای تجارت آزاد خود در چندین دستگاه استفاده کنید.

از ابتدا تا انتهای چرخه عمر فریلنسر دارای ویژگی هایی از جمله صورتحساب، صورتحساب، مدیریت تیم، مدیریت پروژه، بودجه بندی و موارد دیگر است. پلت فرم آنها همکاری یکپارچه با پیمانکاران، مشتریان و تیم های توزیع شده را ارائه می دهد.

طرح رایگان TMetric با ردیابی زمان اولیه نامحدود همراه است. طرح حرفه ای فقط از 5 دلار در ماه شروع می شود. می توانید آن را به مدت 30 روز به صورت رایگان امتحان کنید.

5. Toggl.

ساده ترین ردیاب زمان برای کمک به شما در انجام کارها. ابزاری ایده‌آل برای فریلنسرها، تیم‌ها و خلاقانی که هدفشان مدیریت بهتر زمان است. این یک ابزار ردیابی مبتنی بر وب است که به طور خاص برای نظارت بر کار ساعتی شما طراحی شده است. Toggl برنامه های بومی را برای Mac و iOS برای ردیابی زمان ارائه می دهد، در حالی که همچنین دارای یک وب سایت قوی برای مدیریت کلی حساب است. علاوه بر این، افزونه مفید مرورگر Toggl (افزونه کروم) به شما امکان می دهد زمان خود را بدون نیاز به باز کردن رابط وب ردیابی کنید.

کل محصول فوق‌العاده کاربردی است – با ویژگی‌هایی مانند ردیاب خودکار (به شما کمک می‌کند تا زمانی که برنامه‌های مرتبط فعال هستند، ردیاب زمان را به‌طور خودکار فعال کنید)، یادآوری‌ها (زمان پیگیری در فواصل زمانی خاص/روزهای هفته)، تشخیص بی‌کاری (اعلان‌ها در زمان دوری از شما کامپیوتر) و ضبط (هر وب/برنامه فعال را برای بیش از 10 ثانیه ردیابی می کند).

به عنوان یک عضو ممتاز، به یکی دیگر از ویژگی‌های گزارش‌دهی پیشرفته‌تر به نام «Insights» نیز دسترسی دارید. طرح پایه (برای همیشه رایگان) را امتحان کنید یا نسخه آزمایشی رایگان 30 روزه را امتحان کنید.

6. کرومتا.

این برنامه زمان سنجی غیرفعال برای فریلنسرها و کارآفرینان به طور یکسان ضروری است. در حین کار، زمان شما را به‌طور خودکار برای شما ثبت می‌کند – در حالی که کمتر کار می‌کنید، 20 درصد ساعت‌های قابل پرداخت بیشتری را به همراه دارد.

ویژگی مبتنی بر کلمه کلیدی به شما امکان می‌دهد عبارات، ایمیل‌ها، شماره تلفن‌ها را تنظیم کنید تا به Chrometa «آموزش دهید» چگونه هر روز برگه‌های زمانی خود را برای شما ایجاد کند. این بدان معنی است که شما فقط باید پاکسازی و حاشیه نویسی سریع انجام دهید و همه با یک جدول زمانی دقیق – هر روز آماده هستید.

برخلاف ساعت‌های زمانی سنتی و سایر فعالیت‌های ضبط دستی، هیچ اقدامی از سوی شما برای شروع ضبط لازم نیست. این ابزار به‌طور بی‌صدا در پس‌زمینه اجرا می‌شود و برنامه‌هایی را که می‌خواهید ضبط کند، ضبط می‌کند – بنابراین می‌توانید بیشتر روی مشتریان خود و کمتر روی ساعت تمرکز کنید. سپس می توانید به راحتی برگه های زمانی را صادر کنید تا فاکتورهای کوچک و منظمی را در ابزار ایجاد کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا