متفرقه

این 6 نکته سریع را برای تناسب اندام و سالم ماندن امتحان کنید

وقتی دائماً در فشار زمان هستید، سالم ماندن ممکن است در انتهای لیست کارهای شما قرار گیرد. افتادن در رختخواب در پایان یک روز طولانی وسوسه انگیز است، و تمرین صبح زود زمانی که در رختخواب خود راحت هستید کار سختی است. اما، مشغول بودن به این معنی نیست که باید اهداف تناسب اندام خود را فدا کنید چگونه فوتبالیست شویم

از رژیم غذایی گرفته تا برنامه تمرینی شما، راه‌های سریع و آسانی برای حفظ سلامتی‌تان در مواقعی که زندگی طاقت‌فرسا به نظر می‌رسد، وجود دارد – حتی (و به‌ویژه) در طول همه‌گیری COVID-19. سفر خود را با این 15 نکته بهداشتی برای سرمایه گذاری روی خود، سلامتی و رفاه خود آغاز کنید.

نکات تغذیه ای

1.به آن به عنوان یک رژیم فکر نکنید.

موثرترین راه برای بهبود شیوه غذا خوردن این است که به آن به عنوان یک تغییر سبک زندگی فکر کنید، نه یک راه حل موقت. این ممکن است دلهره آور به نظر برسد، اما وقتی به رژیم غذایی خود به عنوان سوخت برای اهداف زندگی خود فکر می کنید – خواه اهداف حرفه ای، تناسب اندام یا شخصی باشند – ممکن است کمی ساده تر به نظر برسد. اولویت قرار دادن تغذیه سالم به شما انرژی می دهد و در هنگام حرکت انگیزه شما را حفظ می کند. بهترین قرص آهن می تواند مشکل کم خونی رایج را حل کند.

2.به وعده های غذایی ساده پایبند باشید.

آسان، سریع و بدون درد – ممکن است به نظر غذای از پیش بسته بندی شده و فرآوری شده باشد، اما بسیاری از وعده های غذایی سالم وجود دارد که می توانید در کمترین زمان آن را درست کنید. یک سیب زمینی شیرین در مایکروویو درست کنید، مقداری کره بادام زمینی و موز را روی نان سبوس دار بمالید یا کمی مرغ را روی اجاق گاز تفت دهید. تغذیه سالم نباید پیچیده باشد!

3.پروتئین خود را دریافت کنید.

مصرف پروتئین به شما کمک می کند مدت بیشتری سیر بمانید. غذاهای پرکالری مانند چیپس سیب‌زمینی و گرانولا در مقایسه با غذاهای پر پروتئین در افزایش متابولیسم و سیر ماندن تاثیر کمتری دارند. ماست، دانه‌های کدو تنبل یا رول‌آپ‌های گوشت اغذیه‌فروشی، میان‌وعده‌های غنی از پروتئین هستند که آسان و قابل حمل هستند.

4.میان وعده برای رضایت.

گاهی اوقات تغییرات برنامه لحظه آخری شما را دیرتر از حد معمول بیرون نگه می دارد. برای چنین موقعیت‌هایی میان وعده‌ها را همراه خود داشته باشید، تا دیر رسیدن به خانه به معنای جبران بیش از حد با یک شام بزرگ نباشد. زمانی که کمی گرسنه هستید غذا بخورید و زمانی که سیر شدید آن را متوقف کنید.

5.از فواید صبحانه بهره مند شوید.

فکر می کنید می توانید صبحانه را از بین ببرید؟ دوباره فکر کن فواید صبحانه فقط از وعده‌های صبحگاهی که آماده‌شدن آنها زمان زیادی می‌برد، ناشی نمی‌شود. یک وعده غذایی سریع و مغذی در صبح، کارایی ذهنی و فیزیکی شما را افزایش می‌دهد، که بعداً در وقت و تلاش شما صرفه‌جویی می‌کند.

نکات تمرینی

1.کمتر به بیشتر تبدیل کنید.

شلوغی طولانی را کنار بگذارید و به جای آن، انفجارهای کوتاه را امتحان کنید. تمرینات اینتروال، مانند دوی سرعت با دوچرخه یا تردمیل یا تمرینات با وزن بدن به سبک تاباتا، به شما پول بیشتری می دهد. در مدت زمان کوتاهی، تمرین‌های با شدت بالا مانند این‌ها کالری سوزی شما را در طول روز افزایش می‌دهند – برای مدت زمان کمتر از 15 دقیقه. آموزش دریبل فوتبال

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا