سفر و گردشگری

شهرهای کوچک برای بازدید در سال 2022

شهر کوچک جشن: بمیجی، مینه سوتا

نام مستعار Bemidji، “اولین شهر در می سی سی پی”، از محل آن در سواحل دریاچه Bemidji، شمالی ترین دریاچه ای که رودخانه می سی سی پی را تغذیه می کند، می آید. این شهر شمالی مینه‌سوتا نه تنها «پایتخت فرفری» ایالات متحده است، بلکه زادگاه پل بونیان نیز هست. مجسمه 18 فوتی چوب‌بر افسانه‌ای و یکی دیگر از گاو آبی‌اش، بیب، 85 سال است که در نزدیکی دریاچه ایستاده‌اند و عکس‌برداران کیچ را به خود جذب می‌کنند.

در 25 مایلی Bemidji، 400 دریاچه، 500 مایل مسیرهای اتومبیل برفی و 99 مایل مسیرهای اسکی متقابل کانتری را خواهید دید. حتی بیشتر، Bemidji خانه دهکده های زبان کنکوردیا است، یک برنامه غیرانتفاعی کالج کنکوردیا که در مجموع به 15 زبان مختلف کلاس ها را برای تمام سطوح یادگیری ارائه می دهد. جوانان و بزرگسالان به طور کامل خود را (به مدت یک تا چهار هفته یا به عنوان کمپ های یک روزه ماجراجویانه) در غذاها، ورزش ها و فعالیت های فرهنگی کشورهایی که زبانی که در آن یاد می گیرند صحبت می کنند غوطه ور می شوند، خواه زبان آلمانی، کره ای، عربی یا عربی باشد. فرانسوی.

مرکز شهر قابل پیاده‌روی Bemidji مملو از هنرهای عمومی است، به غیر از فروشگاه‌های محلی مانند Bemidji Woolen Mills که متعلق به خانواده است، که بیش از یک قرن است پتو، پیراهن و کت پشمی ساخته شده در Bemidji تولید می‌کند. این فروشگاه همچنین دارای مارک های با کیفیتی مانند پندلتون و ویگوام است. در مرکز هنر واترمارک، بازدیدکنندگان می‌توانند مجموعه‌ای از نمایشگاه‌های هنری چرخشی را مطالعه کنند یا در کارگاه‌های حکاکی با قاشق، نقاشی با هوای آزاد و غیره شرکت کنند.

از میموزاهای ویژه و رول‌های دارچین کاراملی نمک‌زده از صبحانه مدرن Red Stu گرفته تا Bemidji Brewing در مرکز شهر، که بیش از دوجین آبجو و تنقلاتی مانند چوب شور کلاسیک سرو می‌کند، این شهر مجموعه‌ای بی‌نظیر از غذاها و نوشیدنی‌ها را ارائه می‌دهد.

جشنواره‌های یک ساله شامل کارناوال آبی Bemidji Jaycees (30 ژوئن تا 4 ژوئیه) با نمایش اسکی روی آب و آتش‌بازی عظیم، و جشنواره قایق اژدها دریاچه Bemidji در ماه اوت است. امسال جشنواره دو روزه هنری Anishinaabe، جشن هنر بومی، جدید است. این شهر یک نقطه مرکزی برای سه رزرواسیون هندی نزدیک است: دریاچه زالو، دریاچه سرخ و زمین سفید، که برای برجسته کردن و تبلیغ هنرمندان بومی و آثار آنها در جشنواره به یکدیگر پیوسته اند.

در امتداد یک پیاده‌روی مرتفع بر فراز باتلاق صنوبر تاماراک در پارک ایالتی لیک بمیدجی، که همچنین مسیر شمالی مسیر پیاده‌روی چند منظوره پل بونیان ایالتی به طول ۱۱۵ مایل است، قدم بزنید. یا پیاده‌روی و کمپینگ در جنگل ملی چیپ‌وا را انتخاب کنید، خانه «40 گمشده»، درختان کاج مرتفع چند صد ساله که در اواخر دهه 1800 توسط چوب‌برها به دلیل خطای نقشه‌برداری در نظرسنجی در امان ماندند.

Artsy Small Town: Gallup، نیومکزیکو

ایستگاه دیگری در مسیر تاریخی 66، گالوپ در داخل کشور صخره ای قرمز خیره کننده در شمال غربی نیومکزیکو قرار دارد. این شهر سرشار از فرهنگ و میراث بومیان آمریکا است، به طوری که ملت ناواهو، پوئبلو زونی، و رزرواسیون هوپی همگی در نزدیکی آن قرار دارند. در ماه اوت، مراسم جشن سرخپوستان بین قبیله‌ای گالوپ با نمایش عظیمی از رویدادها، از جمله رژه‌ها، رقص‌های تشریفاتی و قدیمی‌ترین نمایش هنری بومی آمریکا، با مردم بومی از سراسر آمریکای شمالی و تا نیوزلند جشن می‌گیرد. در حضور.

مرکز شهر تاریخی گالوپ – با ویترین های یک و دو طبقه – همچنین ده ها پست تجاری و گالری هندی را در خود جای داده است که همه چیز از سفال های زونی گرفته تا فرش های ناواهو را به نمایش می گذارد. نقاطی مانند Perry Null Trading، که در آن هنر دست ساز و جواهرات شامل سبدهای حلقه هوپی و دستبندهای نقره ناواهو است. پست تجاری ریچاردسون، دارای مجموعه عظیمی از فرش‌ها و ملیله‌های ناواهو. و Ellis Tanner Trading Co. که با نقاشی دیواری Circle of Light در نمای بیرونی آن قابل تشخیص است. این نقاشی دیواری عظیم که توسط هنرمند ناواهو چستر کان کشیده شده و شامل 65 پرتره از افراد ناواهو، از جمله سیاستمداران گذشته و رهبران ناشناس است، یکی از بیش از دوجین نقاشی دیواری است که نمای بیرونی مرکز شهر را تزئین کرده است.

دیگر فروشگاه‌های مرکز شهر عبارتند از City Electric Shoe Shop، که به‌خاطر مجموعه‌ای از موکاسین‌هایش معروف است، و Kestrel Leather، جایی که طراح چرم Coye Balok، کیف‌پول‌های دست‌بافت، لوازم آرایشی و میکاپ (https://honarfardi.com/women-skills/makeup-tutorial/websites-to-buy-makeup/)، دفن‌ها و پارچه‌های دستباف ناواهو را می‌فروشد. غذاهای محلی از استیک تا غذاهای جنوب غربی را در بر می گیرد. در کافه راه‌آهن Route 66 یک صبحانه بیسکویت و سس یا برگر چیلی سبز بخورید، یا در کافه دنج جری تاکو و تامالی انتخاب کنید. همچنین عینک فروشی های آن هم بسیار معروفند و عینک های مختلف در اشکال و رنگ های مختلف را می توانید از آنجا بخرید. بهترین سایت خرید عینک آفتابی برای سفر– عینک های جالب و بعضا خنده داری که شاید در هیچ جای دیگری پیدا نکنید.

با طبیعت بسیار اطراف، علاقه‌مندان به فضای باز می‌توانند در منطقه منتمور نزدیک صخره‌نوردی کنند، سیستم مسیر صحرای بالا را دوچرخه‌سواری کنند (سه مزا با بیش از ۲۲ مایل تک مسیر)، یا به بالای قله هرم که به‌خوبی نامیده می‌شود پیاده‌روی کنند. صعود به ارتفاع 800 فوت) در پارک رد راک، پر از مکان‌های باستان‌شناسی آناسازی که قدمت آن‌ها به 300 سال قبل از میلاد باز می‌گردد. بازدیدکنندگان می‌توانند در تمام طول سال بالن سواری بر فراز مناظر دیدنی صخره‌های قرمز منطقه داشته باشند، یا 150 یا بیشتر را تماشا کنند. بالن‌های رنگارنگ هوای داغ در طول برگزاری رالی بالون قرمز راک، که هر آخر هفته کامل در ماه دسامبر برگزار می‌شود، در میان صخره‌های ماسه‌سنگ خالص فرو می‌روند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا